Împreună transformăm
viața la bloc
Vrem să transformăm fiecare comunitate de la bloc într-un loc mai bun pentru toți. Dacă ești aici, înseamnă că ți se pare interesant ce facem și ți-ar plăcea să faci parte din echipă. Vezi mai jos pozițiile pe care le avem deschise - aplică la ce ți se potrivește, de abia așteptăm să te cunoaștem!
👉🏻 Aplică aici! 👈🏻
📝 Citește Ghidul Aplicantului! 📝
Tip de job: Voluntar, Entry/Mid-Level
Program: 12 luni, 4-6h/ săptămână, flexibil
Localizare: orice oraș din România
Pe cine căutăm?
Dacă vrei să înveți cum să faci o schimbare în cartierul tău, alătură-te primei ediții a Programului de Formare de Facilitatori Comunitari!
Căutăm voluntari din toată România care sunt entuziasmați să învețe și să aplice abilități de dezvoltare comunitară. În acest program de 12 luni, vei lucra pentru a transforma grupuri de vecini în comunități unite și prospere.
Nu contează vârsta sau calificarea profesională, cel mai mult contează motivația ta.
Vecinii tăi de bloc sunt hotărâți să facă parte din programul Incubatorului de anul acesta? Bifează în formular opțiunea de a fi tu Facilitatorul lor Comunitar. Astfel, veți parcurge întregul proces împreună, iar tu vei fi direct implicat în schimbarea comunității tale.
Despre rolul de Facilitator Comunitar
Ca și Facilitator Comunitar, vei fi lipiciul in grupurile de vecini care vor să dezvolte comunități și proiecte ÎntreVecini.
Ce vei face:
- Vei menține legătura cu comunitățile: Vei fi contactul principal pentru grupurile de vecini din orașul tău și ÎntreVecini.
- Vei facilita discuții: Vei conduce și facilita întâlniri pentru a aduce împreună vecinii pentru a discuta și contura proiecte comunitare.
- Vei organiza workshop-uri: Vei organiza sesiuni de formare și discuții pentru a sprijini dezvoltarea comunității.
- Vei aplica metodologia ÎntreVecini: Vei asigura că grupurile de vecini urmează pașii necesari pentru dezvoltarea comunității, conform metodologiei noastre.
- Vei organiza proiecte: Vei coordona și implementa proiectele locale, fie că sunt programe educaționale, sprijin pentru vârstnici, grădinărit sau festivaluri.
- Vei conecta comunitatea cu actorii locali: Vei pune în legătură comunitatea cu ONG-uri, școli, afaceri și alte organizații care pot oferi suport.
- Vei monitoriza și raporta: Vei ține evidența progresului comunității, vei raporta și vei propune soluții pentru a îmbunătăți impactul local.
Despre Programul de Formare
Programul își propune să aducă împreună peste 30 de pasionați de dezvoltare comunitară, care vor învață alături de o echipă de specialiști din domeniu.
Programul are durata de 12 luni, intre noiembrie 2024 - noiembrie 2025, în care ai parte de un proces de învățare dinamic cu 20% teorie, și 80% practică.
Vei învăța despre dezvoltarea comunității prin workshop-uri și proiecte de echipă, și vei aplica aceste cunoștințe în comunitatea ta de practică.
Noi îți oferim:
- Învățare ghidată și practică: Procesul tău de învățare va fi sprijinit de echipa ÎntreVecini, iar practica va fi în contexte și proiecte reale.
- Comunitate: Devii parte dintr-un grup de oameni faini, motivați să dezvolte abilități de consolidare și dezvoltare de comunități urbane.
- Networking cu profesioniști: Vei avea ocazia să înveți direct de la experți în domeniu ce înseamnă dezvoltarea comunitară și impactul social.
- Bibliotecă virtuală: Acces la resurse educaționale și materiale care să te sprijine în dezvoltarea ta personală și profesională.
- Cursuri de specializare flexibile și accesibile, modulare și online: Activitățile noastre sunt organizate în module accesibile pe parcursul întregului an.
- Evenimente și cursuri extra: Vei avea acces la evenimente suplimentare din domeniul dezvoltării comunitare, oferindu-ți oportunități continue de învățare.
- Oportunitatea să călătorești și să descoperi alte comunități minunate din țară.
- Dezvoltare personală și profesională: Vei dobândi abilități cheie, ca leadership și comunicare, managementul proiectelor comunitare, gestionarea conflictelor și dezvoltarea de parteneriate locale
- Scrisoare de recomandare și diplomă de competențe, care îți vor fi utile atunci când aplici pentru un loc de muncă sau pentru admiterea la o facultate din străinătate.
- Suport logistic tuturor voluntarilor care provin din alte orașe - rambursarea cheltuielilor de transport pentru participarea la întâlnirile și activitățile organizate, precum și asistență pentru cazare, în funcție de necesități.
Ce ne dorim de la tine:
- Iți place să creezi legături între oameni.
- Ai inițiativă și îți place să coordonezi proiecte care aduc schimbări pozitive.
- Vrei să înveți și să te dezvolți si vezi voluntariatul ca o oportunitate de creștere personală și profesională.
- Ai 4-6 ore pe săptămână pe care le poți aloca acestui proiect, timp de 12 luni.
Suntem aici să îți oferim toate resursele și susținerea de care ai nevoie!
👉🏻 Aplică aici 👈🏻 și hai să construim împreună comunitatea ta ÎntreVecini!
📝 Citește Ghidul Aplicantului! 📝
Tip de job: Voluntar, Entry/Mid-Level
Program: 12 luni, 4-6h/ săptămână, flexibil
Localizare: orice oraș din România
Pe cine căutăm?
Dacă vrei să înveți cum să faci o schimbare în cartierul tău, alătură-te primei ediții a Programului de Formare de Facilitatori Comunitari!
Căutăm voluntari din toată România care sunt entuziasmați să învețe și să aplice abilități de dezvoltare comunitară. În acest program de 12 luni, vei lucra pentru a transforma grupuri de vecini în comunități unite și prospere.
Nu contează vârsta sau calificarea profesională, cel mai mult contează motivația ta.
Vecinii tăi de bloc sunt hotărâți să facă parte din programul Incubatorului de anul acesta? Bifează în formular opțiunea de a fi tu Facilitatorul lor Comunitar. Astfel, veți parcurge întregul proces împreună, iar tu vei fi direct implicat în schimbarea comunității tale.
Despre rolul de Facilitator Comunitar
Ca și Facilitator Comunitar, vei fi lipiciul in grupurile de vecini care vor să dezvolte comunități și proiecte ÎntreVecini.
Ce vei face:
- Vei menține legătura cu comunitățile: Vei fi contactul principal pentru grupurile de vecini din orașul tău și ÎntreVecini.
- Vei facilita discuții: Vei conduce și facilita întâlniri pentru a aduce împreună vecinii pentru a discuta și contura proiecte comunitare.
- Vei organiza workshop-uri: Vei organiza sesiuni de formare și discuții pentru a sprijini dezvoltarea comunității.
- Vei aplica metodologia ÎntreVecini: Vei asigura că grupurile de vecini urmează pașii necesari pentru dezvoltarea comunității, conform metodologiei noastre.
- Vei organiza proiecte: Vei coordona și implementa proiectele locale, fie că sunt programe educaționale, sprijin pentru vârstnici, grădinărit sau festivaluri.
- Vei conecta comunitatea cu actorii locali: Vei pune în legătură comunitatea cu ONG-uri, școli, afaceri și alte organizații care pot oferi suport.
- Vei monitoriza și raporta: Vei ține evidența progresului comunității, vei raporta și vei propune soluții pentru a îmbunătăți impactul local.
Despre Programul de Formare
Programul își propune să aducă împreună peste 30 de pasionați de dezvoltare comunitară, care vor învață alături de o echipă de specialiști din domeniu.
Programul are durata de 12 luni, intre noiembrie 2024 - noiembrie 2025, în care ai parte de un proces de învățare dinamic cu 20% teorie, și 80% practică.
Vei învăța despre dezvoltarea comunității prin workshop-uri și proiecte de echipă, și vei aplica aceste cunoștințe în comunitatea ta de practică.
Noi îți oferim:
- Învățare ghidată și practică: Procesul tău de învățare va fi sprijinit de echipa ÎntreVecini, iar practica va fi în contexte și proiecte reale.
- Comunitate: Devii parte dintr-un grup de oameni faini, motivați să dezvolte abilități de consolidare și dezvoltare de comunități urbane.
- Networking cu profesioniști: Vei avea ocazia să înveți direct de la experți în domeniu ce înseamnă dezvoltarea comunitară și impactul social.
- Bibliotecă virtuală: Acces la resurse educaționale și materiale care să te sprijine în dezvoltarea ta personală și profesională.
- Cursuri de specializare flexibile și accesibile, modulare și online: Activitățile noastre sunt organizate în module accesibile pe parcursul întregului an.
- Evenimente și cursuri extra: Vei avea acces la evenimente suplimentare din domeniul dezvoltării comunitare, oferindu-ți oportunități continue de învățare.
- Oportunitatea să călătorești și să descoperi alte comunități minunate din țară.
- Dezvoltare personală și profesională: Vei dobândi abilități cheie, ca leadership și comunicare, managementul proiectelor comunitare, gestionarea conflictelor și dezvoltarea de parteneriate locale
- Scrisoare de recomandare și diplomă de competențe, care îți vor fi utile atunci când aplici pentru un loc de muncă sau pentru admiterea la o facultate din străinătate.
- Suport logistic tuturor voluntarilor care provin din alte orașe - rambursarea cheltuielilor de transport pentru participarea la întâlnirile și activitățile organizate, precum și asistență pentru cazare, în funcție de necesități.
Ce ne dorim de la tine:
- Iți place să creezi legături între oameni.
- Ai inițiativă și îți place să coordonezi proiecte care aduc schimbări pozitive.
- Vrei să înveți și să te dezvolți si vezi voluntariatul ca o oportunitate de creștere personală și profesională.
- Ai 4-6 ore pe săptămână pe care le poți aloca acestui proiect, timp de 12 luni.
Suntem aici să îți oferim toate resursele și susținerea de care ai nevoie!
👉🏻 Aplică aici 👈🏻 și hai să construim împreună comunitatea ta ÎntreVecini!
Tip de job: Paid, Entry/Mid-Level
Program: Full-time, 3 zile @ office + 2 zile remote
Locație: București
Despre rol
Unul dintre obiectivele noastre este să construim o rețea de comunități, unde vecini din întreaga țară, pasionați și motivați să facă o schimbare în propriile comunități, să se poată întâlni, învăța, inspira, schimba idei și sprijini unii pe alții.
Căutăm un Community Engagement Specialist care să dezvolte strategii și metode pentru a construi și menține această rețea, utilizând diverse canale de comunicare și tactici de engagement.
Responsabilitățile tale
- Dezvoltarea și implementarea de strategii de creștere și engagement a canalelor de comunicare cu comunitățile (Facebook, Newsletter, etc.).
- Menținerea unui calendar de comunicare recurent prin colectarea de materiale, povești de succes, știri și insight-uri din comunitățile ÎntreVecini.
- Crearea de conținut care să inspire și să promoveze bunele practici din comunități.
- Suport în organizarea activităților offline pentru comunități.
- Colaborarea cu parteneri externi pentru promovarea de resurse educaționale și materiale relevante pentru comunități.
Job-ul acesta e pentru tine dacă...
- Îți place să cauți și să găsești acele detalii faine, din viața de zi cu zi a comunităților, pe care să le transformi în povești.
- Vezi o oportunitate de comunicare & poți să construiești o acțiune concretă pe baza ei.
- Vrei ca prin munca ta să aduci o schimbare & asta te trezește din pat dimineața 🙂.
- Îți plac spațiile antreprenoriale, ONG & fast paced.
- Ai experință profesională în social media community management, scriere creativă sau jurnalism.
- Ai abilități de bază în design grafic și familiaritate cu software de design (de exemplu, Canva).
Ce oferim:
- Muncă cu impact: Faci parte dintr-o echipă cu adevărat dedicată să facă o diferență în societate.
- Salariu aliniat cu piața, în funcție de experiență.
- Libertate creativă: îți oferim spațiul de a-ți crea propria voce si propria directie de dezvoltare.
- Susținerea unei echipe pasionate și fun.
Aplică scriindu-ne la hai[@]intrevecini.ro!
Program: Full-time, 3 zile @ office + 2 zile remote
Locație: București
Despre rol
Unul dintre obiectivele noastre este să construim o rețea de comunități, unde vecini din întreaga țară, pasionați și motivați să facă o schimbare în propriile comunități, să se poată întâlni, învăța, inspira, schimba idei și sprijini unii pe alții.
Căutăm un Community Engagement Specialist care să dezvolte strategii și metode pentru a construi și menține această rețea, utilizând diverse canale de comunicare și tactici de engagement.
Responsabilitățile tale
- Dezvoltarea și implementarea de strategii de creștere și engagement a canalelor de comunicare cu comunitățile (Facebook, Newsletter, etc.).
- Menținerea unui calendar de comunicare recurent prin colectarea de materiale, povești de succes, știri și insight-uri din comunitățile ÎntreVecini.
- Crearea de conținut care să inspire și să promoveze bunele practici din comunități.
- Suport în organizarea activităților offline pentru comunități.
- Colaborarea cu parteneri externi pentru promovarea de resurse educaționale și materiale relevante pentru comunități.
Job-ul acesta e pentru tine dacă...
- Îți place să cauți și să găsești acele detalii faine, din viața de zi cu zi a comunităților, pe care să le transformi în povești.
- Vezi o oportunitate de comunicare & poți să construiești o acțiune concretă pe baza ei.
- Vrei ca prin munca ta să aduci o schimbare & asta te trezește din pat dimineața 🙂.
- Îți plac spațiile antreprenoriale, ONG & fast paced.
- Ai experință profesională în social media community management, scriere creativă sau jurnalism.
- Ai abilități de bază în design grafic și familiaritate cu software de design (de exemplu, Canva).
Ce oferim:
- Muncă cu impact: Faci parte dintr-o echipă cu adevărat dedicată să facă o diferență în societate.
- Salariu aliniat cu piața, în funcție de experiență.
- Libertate creativă: îți oferim spațiul de a-ți crea propria voce si propria directie de dezvoltare.
- Susținerea unei echipe pasionate și fun.
Aplică scriindu-ne la hai[@]intrevecini.ro!
Tip de job: Paid, Mid-Level
Program: Flexibil
Locație: Căutăm 8 colegi, câte unul pentru fiecare dintre cele 8 regiuni de dezvoltare (Nord Est, Sud Est, Sud Muntenia, Sud Vest Oltenia, Vest, Nord-Vest, Centru și București-Ilfov)
Despre rol
Ca Manager Regional de Comunități, rolul tău este de a cunoaște, acompania, cataliza și amplifica comunitățile ÎntreVecini din una din cele 8 regiuni de dezvoltare.
Responsabilitățile tale
- Coordonezi echipa de facilitatori-voluntari din regiune.
- Înțelegi metodologia de dezvoltare comunitară ÎntreVecini și ajuți comunitățile să o aplice, menținând entuziasmul și specificul fiecărei comunități. (Acest aspect include susținerea comunității să își dezvolte o echipă-nucleu puternică, să dezvolte parteneriate locale, să utilizeze cu impact fondurile ÎntreVecini, să comunice activitățile și să raporteze impactul.)
- Vizitezi constant comunitățile (disponibilitatea de deplasare este importantă) și activitățile lor.
- Dezvolți parteneriate regionale cu diferiți actori locali ce pot susține, învăța, amplifica sau finanța comunitățile ÎntreVecini.
- Urmărești și crești proactiv lideri comunitari din comunități, alături de care amplifici dezvoltarea și impactul comunităților.
- Faci tracking, raportezi progresul lunar și analizezi stadiul comunităților din regiunea ta.
- Creezi sinergii între comunitățile ÎntreVecini din același oraș, în vederea creării unei comunități locale de comunități.
Job-ul acesta e pentru tine dacă...
- Îți place să călătorești în regiunea ta pentru a fi aproape de comunități și de voluntari, (inclusiv în weekend-uri).
- Ești o persoană creativă și autonomă, genul de om căruia îi place să construiască, să creeze sinergii, să dezvolte și să se auto-organizeze lucrând la distanță.
- Îți place să lucrezi cu oamenii. Te simți bine lucrând cu grupuri diverse de oameni, inclusiv cu cei tineri sau fără experiență.
- Îți plac spațiile antreprenoriale, ONG & fast paced.
- Ai experință profesională în social media community management, scriere creativă sau jurnalism.
- Iti pastrezi optimismul chiar și atunci când lucrurile nu merg conform planului.
Ce oferim:
- Muncă cu impact: Faci parte dintr-o echipă cu adevărat dedicată să facă o diferență în societate.
- Salariu aliniat cu piața, în funcție de experiență.
- Libertate creativă: îți oferim spațiul de a-ți crea propria voce si propria directie de dezvoltare.
- Susținerea unei echipe pasionate și fun.
- Flexibilitate din punct de vedere al orelor de muncă.
- Oportunitatea de a deveni manager pentru o filială locală IntreVecini.
Aplică scriindu-ne la hai[@]intrevecini.ro!
Program: Flexibil
Locație: Căutăm 8 colegi, câte unul pentru fiecare dintre cele 8 regiuni de dezvoltare (Nord Est, Sud Est, Sud Muntenia, Sud Vest Oltenia, Vest, Nord-Vest, Centru și București-Ilfov)
Despre rol
Ca Manager Regional de Comunități, rolul tău este de a cunoaște, acompania, cataliza și amplifica comunitățile ÎntreVecini din una din cele 8 regiuni de dezvoltare.
Responsabilitățile tale
- Coordonezi echipa de facilitatori-voluntari din regiune.
- Înțelegi metodologia de dezvoltare comunitară ÎntreVecini și ajuți comunitățile să o aplice, menținând entuziasmul și specificul fiecărei comunități. (Acest aspect include susținerea comunității să își dezvolte o echipă-nucleu puternică, să dezvolte parteneriate locale, să utilizeze cu impact fondurile ÎntreVecini, să comunice activitățile și să raporteze impactul.)
- Vizitezi constant comunitățile (disponibilitatea de deplasare este importantă) și activitățile lor.
- Dezvolți parteneriate regionale cu diferiți actori locali ce pot susține, învăța, amplifica sau finanța comunitățile ÎntreVecini.
- Urmărești și crești proactiv lideri comunitari din comunități, alături de care amplifici dezvoltarea și impactul comunităților.
- Faci tracking, raportezi progresul lunar și analizezi stadiul comunităților din regiunea ta.
- Creezi sinergii între comunitățile ÎntreVecini din același oraș, în vederea creării unei comunități locale de comunități.
Job-ul acesta e pentru tine dacă...
- Îți place să călătorești în regiunea ta pentru a fi aproape de comunități și de voluntari, (inclusiv în weekend-uri).
- Ești o persoană creativă și autonomă, genul de om căruia îi place să construiască, să creeze sinergii, să dezvolte și să se auto-organizeze lucrând la distanță.
- Îți place să lucrezi cu oamenii. Te simți bine lucrând cu grupuri diverse de oameni, inclusiv cu cei tineri sau fără experiență.
- Îți plac spațiile antreprenoriale, ONG & fast paced.
- Ai experință profesională în social media community management, scriere creativă sau jurnalism.
- Iti pastrezi optimismul chiar și atunci când lucrurile nu merg conform planului.
Ce oferim:
- Muncă cu impact: Faci parte dintr-o echipă cu adevărat dedicată să facă o diferență în societate.
- Salariu aliniat cu piața, în funcție de experiență.
- Libertate creativă: îți oferim spațiul de a-ți crea propria voce si propria directie de dezvoltare.
- Susținerea unei echipe pasionate și fun.
- Flexibilitate din punct de vedere al orelor de muncă.
- Oportunitatea de a deveni manager pentru o filială locală IntreVecini.
Aplică scriindu-ne la hai[@]intrevecini.ro!
Ai întrebări?
Scrie-ne.